Herning Billedskole

Åbningstale ved Thomas Thisted – Performance –
Musik og sang med Carsten Gjerløv – En lille forfriskning

Vi viser værker fra:

• ”SKJORTEN” – vores store forårsprojekt for børne- og ungehold – i samarbejde med kunstner Marianne Jørgensen
  • Forårssemestret på alle hold, både børn og voksne
  • Minibilledskole til Masterclass
  • ”Rød skitsebog” – samarbejdsprojekt Billedkraft i Region Midt

Udstillingen er åben 20.-21.-22.-23. april kl. 11-17Alle er velkommen

Afhentning af værker: Efter forårsudstillingen kan alle værker afhentes fra torsdag den 25. april og den efterfølgende uge i tidsrummet kl. 10-17.30. Fredag dog undtaget, men ring gerne på dagen og hør, om vi er her.

Program og tilmelding til ny sæson er åben for alle fra den 20. april

På billedskolens hold undervises i maleri, tegning, skulptur, installation og blandformer. Vores undervisere er kunstnere, billedkunstlærere og andre med billedkunstneriske kompetencer og erfaring i undervisning.
Billedskolen tilbyder også kurser for lærere og pædagoger, temakurser for skoleklasser, forløb for børnehaver, konfirmationshold og andre interessegrupper.
Klik på de gule felter herunder og se hvilke hold vi tilbyder. Du kan også orientere dig i menuen til venstre.
Har du spørgsmål så skriv eller ring til else@herningbilledskole.dk – tlf. 21442714.