Herning Billedskole

Next Image

info heading

info content

Herning Billedskoles voksen hold – Torsdagsholdet afholder deres årlige separatudstilling i Huset No7, Lillesal på 5. etage den 23.-27. maj kl. 13-17

Fernisering onsdag den 22. maj kl. 16-18 – alle er velkomne.

Billedkunstnere på Torsdagsholdet:

Underviser: Inge Lis Jørgensen

Tilmelding til den nye sæson er åben

På billedskolens hold undervises i maleri, tegning, skulptur, installation og blandformer. Vores undervisere er kunstnere, billedkunstlærere og andre med billedkunstneriske kompetencer og erfaring i undervisning.
Billedskolen tilbyder også kurser for lærere og pædagoger, temakurser for skoleklasser, forløb for børnehaver, konfirmationshold og andre interessegrupper.
Klik på de gule felter herunder og se hvilke hold vi tilbyder. Du kan også orientere dig i menuen til venstre.
Har du spørgsmål så skriv eller ring til else@herningbilledskole.dk – tlf. 21442714.